کسب و کار

کسب و کار

مجله ی آموزشی کسب و کار و انگیزه
کسب و کار

کسب و کار

مجله ی آموزشی کسب و کار و انگیزه

20 شغل اینترنتی ، که زندگیتان را متحول میکنند.

هرچند تحصیلات و مشاغل سنتی زیادی وجود دارد که می‌توانید به آن‌ها مشغول شوید، اما با پیشرفت فناوری، تخصص‌های جدیدی به وجود آمده‌اند که درآمدی مناسب را برای شما به ارمغان می‌آورند. شغل‌های مرتبط با فناوری برخلاف مشاغل سنتی‌تر، تخصص محور هستند. یعنی تنها با داشتن یک مدرک تحصیلی خاص نمی‌توانید در این مشاغل مشغول به کار شوید.

 

ادامه مطلب ...

کسب درآمد دلاری درمنزل فقط با اینترنت

با بالا رفتن قیمت دلار، بسیاری از افراد به این فکر می کنند که چگونه می توانند به دلار کسب درآمد کرده و به ریال درآمد خود را خرج نمایند. به بیان دیگر افراد زیادی به دنبال راه های کسب درآمد دلاری از داخل ایران هستند. اما سوال این این است که آیا انجام این کار ممکن است؟

اگر عبارت های مرتبط با کسب درآمد به دلار را در اینترنت جستجو کنید، سایت های متعددی را خواهید یافت که به شما قول کسب درآمد روزانه حداقل 10 دلار یا کسب درآمد روزانه 100 دلار را می دهند. حتی ممکن است به منابع مختلفی برای آموزش کسب درآمد دلاری از اینترنت برخورد کنید که طوری وانمود می کنند که انگار کسب درآمد به دلار از این طریق راه ساده ای است و هر کسی به راحتی می تواند از این راه به یک درآمد پایدار و ثابت دست پیدا کند. هرچند امکان کسب درآمد از این طریق (در بسیاری از موارد تنها با دسترسی به اینترنت) برای افراد زیادی امکان پذیر است، اما روی دیگر حقیقت این است که این کار آنقدرها هم ساده به نظر نمی رسد.

  ادامه مطلب ...

12 شغل برتر و پر درآمد در ایران

در این نوشته ما شما را میخواهیم با پولسازترین مشاغل اینترنتی آشنا کنیم که شما خیلی راحت می توانید با راه اندازی یکی از این ایده ها و ادامه ی آن زندگی خود را متحول کنید .

 
ادامه مطلب ...

کسب درآمد از طریق کلیک کردن

 «فقط با دو ساعت کلیک‌کردن در روز صاحب شغل شوید»، ممکن است بارها با این آگهی تبلیغاتی در فضای مجازی مواجه شده باشید. آگهی‌هایی که به شما می‌گویند در خانه دراز بکشید و فقط با چند کلیک ماهانه یک‌ونیم تا ٢‌میلیون تومان درآمد داشته باشید!


ادامه مطلب ...