کسب و کار

کسب و کار

مجله ی آموزشی کسب و کار و انگیزه
کسب و کار

کسب و کار

مجله ی آموزشی کسب و کار و انگیزه

بهترین روش برای سرمایه گذاری با پول کم و سود

حتمالا پیش خودتان فکر میکنید که سرمایه‌‌گذاری با مبالغ پایین مثلا زیر ۵‌میلیون بی‌فایده است و راه به جایی نمیبرد. ولی حقیقت به گونه ای دیگر است در واقع شما میتوانید با همین مقدار کم از فرصت های سودآوری استفاده نمایید و در سال‌های آینده همین مقدار کم سرمایه را به سرمایه بزرگی تبدیل نمایید.

بهترین روش برای سرمایه گذاری با پول کم

زمانی که شما با سرمایه کم قصد سرمایه گذاری داشته باشید بهترین راه این است که این پول را مستقیما وارد کسب و کار نمایید و به فکر خرید تجهیزات یا مایحتاج راه اندازی یک کسب و کار جدید نباشید.

  

قطعا با همین مقدار کم اگر مستقیما وارد شوید سود بیشتری را کسب خواهید کرد اما اگر وارد کاری شوید که نیاز به تجهیزات داشته باشد اصلا شاید پولتان به خرید تجهیزات هم نرسد چه برسد به خرید مواد اولیه!

برای سرمایه گذاری با پول کم رعایت دو نکته ضروری است که این دو نکته به شرح زیر میباشد:

برای انتخاب بهترین روش برای سرمایه گذاری با پول کم و سود بالا به چه نکاتی باید توجه شود؟

نکته۱: به طور معول اگر شما قصد دارید که میزان سرمایه خودتان را چند برابر نمایید باید با دید بلند مدت به آن نگا کنید تا نتیجه مطلوبتان حاصل شود. مدت زمان حداقل یک سال نه چند ماه!

برای به دست آوردن هرچیز با ارزشی در اغلب مواقع باید زمان زیادی صبر داشته باشید و این موضوع فقط برای سرمایه های کم نیست بلک برای سرمایه های بالا هم صادق است.

درست است که سرمایه اولیه مهم است ولی نه خیلی، موضوع مهم این است مبلغ مورد نظرتان را میخواهید صرف چه چیزی کنید و در کجا سرمایه گذاری کنید.

ممکن است که شما با همین مقدار کم در جایی سرمایه گذاری کنید که که آینده خوبی در انتظارش است ولی شخص دیگر مبلغ بیشتری را صرف سرمایه گذاری در مواردی کند که در آینده ارزشی برایش ایجاد نکند و بعد از چند مدت از نظر سودآوری هم از او جلو بزنید.

»»» پیشنهاد میکنیم برای کسب موفقیت در سرمایه گذاری های خود اصول موفقیت در کسب و کارها را مطالعه نمایید.

نکته۲: ما در این مطلب قصد داریم به سرمایه گذاری در کسب و کار متحول کننده را به شما بدهیم تا هم ارزش پولتان در برابر تورم حفظ شود و هم اگر با اطلاعات زیادی در این زمینه وارد شوید سودهای خوبی را کسب نمایید و سرمایه تان چند برابر شود.

این روش بیشتر برای افرادی مناسب است که یک شغل و درآمد ثابتی دارند و میخواهند با پس اندازشان حتی به مقدار کم سرمایه گذری نمایند و یک سودی هم از این طریق به دست آورند و سرمایه شان راکد نماند.

سرمایه گذاری در بورس با پول کم و سود بالا مطمئن ترین راه است!

سرمایه گذاری در بورس با پول کمپیشنهاد ما برای بهترین روش برای سرمایه گذاری با پول کم سرمایه‌گذاری در بورس است.

دلیل پیشنهاد ما برای سرمایه گذاری در بورس این موضوع است که این نوع سرمایه گذاری با حفظ اصل سرمایه، سودی مبنی بر سود نقدی روزانه که با توجه به سهمی که خریداری کرده اید حاصل میشود و سود نقدی سالیانه که هرساله شرکت ها به سهامداران پرداخت میکنند را به همراه دارد

سرمایه گذاری در بورس مزیت های زیادی دارد که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت:

مزیت های سرمایه‌گذاری در بورس با پول کم و سود بالا:

مزیت ۱: سرمایه گذاری در بورس با هر مبلغی امکان پذیر است و شما میتوانید با ۱۰۰هزارتومان هم به خرید و فروش سهام بپردازید و با خرید های درست پولتان را چند برابر کنید.

علاوه بر اینکه با هر مبلغی میتوانید در بورس سرمایه گذاری کنید، نحوه معامله در بورس هم بسیار راحت است نیازی به شرایط سخت و یا امکانات عجیب و پیشرفته نیست و شما در هر کجای دنیا باشید میتوانید با داشتن اینترنت معامله را انجام دهید.

مزیت ۲: سرمایه گذاری در بورس نقدشوندگی بالایی دارد و هر زمان که بخواهید میتوانید سهام های خودتان را بفروشید و تا ۳روز کاری پول به حساب شما واریز می شود و تنها در صورتی که نماد یک شرکت بنابر دلایلی مثل تعدیل سود، برگزاری مجمع و… به صورت موقت متوقف می‌گردد امکان فروش سهام نیست.

اما در حالت عادی در طول هفته از شنبه تا چهارشنبه هر روز ساعت ۹ تا ۱۲:۳۰ خرید و فروش سهام انجام می‌شود و می‌توانید سهام خودتان را بفروشید.

مزیت ۳: شما با فعالیت در بازار سرمایه حتی سرمایه گذاری با پول کم در این بازار به اقتصاد کشور، ایجاد شغل و تامین مالی شرکت‌ها کمک خواهید کرد اما خرید سکه و ارز و از این دست سرمایه گذاری ها نقدینگی در جامعه را افزایش می دهند و باعث ایجاد تورم در جامعه میشود. و ممکن است بازده خوبی در برهه زمانی شما نداشته باشد.

در بورس علاوه بر خرید و فروش سهام شرکت ها میتوانید در بازار آتی سکه، قراردادهای آتی سکه طلا را معامله نمایید.

مزیت ۴: با سرمایه گذاری در بورس تورم تاثیر بسزایی روی پول شما نخواهد گذاشت و زمانی که تورم ایجاد میشود سرمایه شما هم در بورس افزایش می یابد. همچنین شما میتوانید براساس میزان سهامتان سود نقدی سهام را بصورت سالانه دریافت نمایید.

به صورت اصولی در بورس شروع به کار کنید:

خرید و فروش سهام در بازار بورس نباید بر اساس شانس یا حرف دیگران انجام شود بلکه افراد باید قواعد و اصول خاصی را فراگیرند و از تحلیل های مختلفی استفاده نمایند تا میزان سودآوری خود را به حداکثر برسانند و ضرر نکنند.فراموش نکنید برای ورود به بورس باید از مفاهیم اولیه جهت ورود به بورس اطلاع کامل داشته باشید.

بورس به عنوان شغل اول خوب است؟

بورس به عنوان شغل اول خوب است؟بورس همانند بانک نیست که هر ماه یک مبلغ مشخصی به عنوان سود به حسابتان واریز شود.

در واقع بورس همراه با ریسک است و ممکن است در یک ماه سود بسیار زیادی نصیبتان شود و در یک ماه ضرر.

به علت اینکه سود در بورس قابل پیش بینی نیست پس بهتر است آن را برای شغل اولتان انتخاب نکنید و بورس را راهی برای تامین هزینه زندگی ندانید.

بله درست است که سرمایه گذاری در بورس سود خوبی دارد و امکان دارد حتی در یک ماه به میزان ۵۰ درصد سود دریافت کنید اما معیار فقط آن یک ماه نیست و هزینه های زندگی باید از محلی قابل پیش‌بینی تامین شود و روند سودآوری شرکت هاهم در بورس قابل پیش‌بینی نیست.

اما بی شک بهترین مکان برای سرمایه‌گذاری پول‌های مازاد بورس میباشد و سود بانکی به قدری کم است که پولتان را در برابر تورم حفظ نخواهد کرد و حتی از سرمایه گذاری با پول کم در بورس شاید بتوانید سودی بیشتر از سود دریافتی از بانک با همین مقدار پول به دست آورید

در صورتی که تورم ۳۲ درصد باشد و سود دریافتی شما از بانک ۱۸ درصد باشد، شما قطعا در سال ۱۵ درصد از ارزش پول‌تان را از دست خواهید داد.


میزان نوسانات در بازار بورس چقدر است؟

میزان نوسانات قیمت در بازار بورس تهران برای هر سهام در یک روز معاملاتی بین ۵ درصد مثبت و ۵ درصد منفی می باشد که قیمت در این محدوده افزایش یا کاهش می یابد، و این ویژگی باعث ایجاد محدودیت در نوسان قیمت‌ها شده است.

این ویژگی باعث شده تا دیگر سرمایه گذاران نگران از بین رفتن یک روزه پولشان نشود و این باور که میگویند میترسیم در بورس پولمان یک شبه نابود شود از بین برود.

زمانی که یک روند صعودی در یک سهم آغاز گردد امکان دارد که تا چندین روز پشت سر هم مثبت ۵ درصد رشد داشته باشد و امکان دارد بلعکس

این موضوع اتفاق افتد و چند روز متوالی سهم منفی ۵ را تجربه کند و از ارزش آن سهم کاسته شود.

جوانان حتما بورس و معامله موفق در آن را یاد بگیرند

یادگیری استراتژی های سرمایه در بورس و فراگیری تحلیل تکنیکال و بنیادی برای بررسی سهام ها یکی از مهمترین قدم‌هایی می باشد که یک جوان در دهه ۲۰ سالگی زندگی خود میتواند بردارد.

حتی اگر پول داخل حساب شما ۱ میلیون تومان است به یادگیری بورس و سرمایه گذاری با پول کم بپردازید و با همین مبلغ سرمایه‌گذاریتان را شروع نمایید و کسب سود نمایید و به مرور زمان که پول به دستتان آمد سرمایتان را در آن تزریق کنید.


منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.