کسب و کار

کسب و کار

مجله ی آموزشی کسب و کار و انگیزه
کسب و کار

کسب و کار

مجله ی آموزشی کسب و کار و انگیزه

خلاقیت به چه معناست و چگونه در کسب و کارمان خلاق شویم؟

اگر در فکر شما خلاقیت یعنی خلق ایده‌های عجیب و نامعقول، فکر درستی دارید، اما فقط یک چهارم آن درست است. برای رسیدن به افکار خلاقانه باید به تفکر باز و آزاد بپردازید، اما برای آنکه واقعا از خلاقیت‌تان سود ببرید، باید در تبلیغ، محصولات، عرضه و فروش و سایر فعالیت‌های بازاریابی‌تان ابتدا ایده‌های جدید را جست‌وجو و سپس بهترین آن‌ها را به کاربردهای عملی تبدیل کنید و ترکیبی از این دو فعالیت داشته باشید. خلاقیت باید فرآیندی چهار مرحله‌ای را طی کند تا واقعا در کار به‌ طور عملی سودمند باشد.

   ادامه مطلب ...

چرا باید درراه اندازی کسب و کاراینترنتی عجله کنیم؟

همانطور که در جریان هستید کسب و کارهای اینترنتی روز به روز در حال گسترش هستند و الان در هر حوزه ای که فکرش را بکنید نسخه آنلاین آن وجود دارد. مثلا خرید زعفران به صورت آنلاین از دست کشاورز! همانطور که می بینید کسب و کارهایی آنلاین شده اند که هیچ وقت انتظار این را نداشته ایم که آنلاین شوند.

از تعمیرات آنلاین گرفته تا سوپرمارکت های اینترنتی کسب و کارهایی هستند که روز به روز به تعدادشان افزوده می شود. به جرات می توان گفت تا سه سال دیگر تعداد کسب و کارهای آنلاین تا 3 برابر بیشتر می شوند و کم کم مردم باورشان می شود که برای رفع نیاز خود حتما باید از اینترنت استفاده کنند.

  ادامه مطلب ...

چرا داشتن انگیزه درکسب و کار مهم است؟

چرا داشتن انگیزه در کسب و کار مهم است | نقش انگیزه در کار، مانند سوخت یا منبع تغذیه برای موتور جت است. اگر مدرن‌ترین جت نیز سوخت یا منبع تغذیه نداشته باشد حتی حرکت نخواهد کرد چه رسد به پرواز. به همین ترتیب اگر بهترین شرایط کسب و کار را نیز داشته باشید اما انگیزه نداشته باشید، راه به جایی نخواهید برد. وجود انگیزه کافی، حرکت به سمت موفقیت و انجام کار را تسهیل و لذت‌بخش ‌کرده، بازده شما را افزایش خواهد داد. شاید این گفته استیو جابز، بهترین مثال برای بیان جایگاه داشتن انگیزه در کسب و کار باشد: «من می‌خواهم جهان را به لرزه دربیاورم». اگر چنین انگیزه‌ای در خود ایجاد کردید اصلاً نگران آینده خود نباشید چون شما انسان بزرگی هستید. درواقع مهارت و تخصص مانند همان تجهیزات و فنّاوری مورد استفاده در جت، و انگیزه مانند سوخت آن عمل می‌کنند.  ادامه مطلب ...

چطور کسب و کار اینترنتی و خانگی خود را راه اندازی کنیم؟

ما در یک دنیای دیجیتالی زندگی می کنیم. دنیای وب انقلاب عظیمی تو کسب و کار ایجاد کرده و به یکی از اقتصادی ترین پدیده های این دهه تبدیل شده. از همه مهمتر دری برای افرادی که به دنبال ایجاد یا راه اندازی کسب وکارشون هستند باز کرده. فرصت های کسب و کار برای افراد باهوش نامحدوده. امروزه مردم دوست دارند ابتدا به خوبی تحقیق کنند و سپس در آن راستا برای خرید تصمیم بگیرن. 

  ادامه مطلب ...

کسب درآمد از پرورش گیاهان دارویی

میتوان گفت پرورش گیاهان دارویی بسیار سودمند است . 

زیرا در عصر کنونی مردم به علت داشتن ضرر دارو ها رو به طب سنتی آورده اند و اساس طب سنتی گیاهان دارویی است.

گیاهان دارویی برای درمان بسیار بیماری ها مفید هستند و میتوانند بیماری روحی و جسمی را درمان کنند.


  ادامه مطلب ...

چگونه فقط با بازی کردن به درآمد های باور نکردنی برسیم؟

کسب درآمد از بازی واقعا حقیقت دارد؟ شاید پاسخ دادن به این سوال تا چند سال پیش خنده دار بود اما حالا گیمرهایی در دنیا هستند که ماهانه بیش از 200 هزار دلار درآمد ثابت دارند. بدون اینکه خودشان را به زحمت زیادی بیاندازند.

شاید شما هم که عشق بازی هستید از اینکه گیمرهای زیادی در دنیا از بازی کردن درآمد دارند تعجب کرده باشید و این قضیه کمی هم قلقلک تان داده باشد تا در این مورد بیشتر بدانید.

واقعیت این است که تا چند سال پیش نسبت به کسانی که عشق بازی بودند و گیمرهای حرفه ای بودند احساس خوبی نداشتم و پیش خودم می گفتم واقعا اینا چه آدمایی هستند که تمام وقت شان را با بازی کردن تلف می کنند! اما امروزه همین افراد درآمدهای فوق العاده بالایی دارند. حتی بعضی از آن ها از کمپانی هایی که بازی تولید می کنند هم درآمدشان بیشتر است.

اگر شما هم یک گیمر حرفه ای هستید و عشق و علاقه زیادی به بازی های روز دنیا دارید پیشنهاد می کنم این مقاله را تا انتها بخوانید. چون در این مقاله روش هایی را می خواهم عنوان کنم که با تجربه و مهارت هایی که شما در بازی کردن دارید می توانید به درآمد های میلیونی در ماه برسید.

پس اگر شما هم دوست دارید از بازی کردن به درآمد بالا و ثابت ماهانه برسید و از سرکوفت های اطرافیان تان در امان باشید به شما پیشنهاد می کنم تا انتهای این مقاله همراه من باشید.

  ادامه مطلب ...

کسب و کار نوپای خود را اینگونه راه اندازی کنید .

برای راه اندازی یک استارتاپ کارهای بسیار زیادی وجود دارد. ابتدا باید فهرستی از تمامی فعالیت‌های مورد نیاز تهیه کنیم. مسلما در این لیست بعضی از فعالیت‌ها اهمیت بیشتری نسبت به سایر اقدامات دارند.

اجازه دهید با آن دسته از فعالیت‌هایی شروع کنیم که به عنوان پایه و اساس کسب وکار شما تلقی می‌شوند.

  ادامه مطلب ...

موفقیت را از کسب و کار کوچک شروع کنید ..

این خیلی عالی است که خودتان را لایق فتح بلندترین قله‌ها می‌دانید و به کم قانع نیستید، اما پذیرفتن شروع‌های کوچک با سود ناچیز، یک مهارت کلیدی برای به دست آوردن فرصت‌های شگفت‌انگیز و حرکت به سمت هدف‌های بزرگ است. در کسب و کار، برای رسیدن به یک وضعیت پُر درآمد باید به درآمدهای اندکی که در آغاز کار خواهید داشت، تن بدهید و البته برای بالا رفتن از پله‌ها و توسعه کار خود برنامه‌ریزی و تلاش کنید. در واقع بلندپروازی باید مسیر شما را تعیین کند نه میدان عمل‌تان را.

  ادامه مطلب ...

چگونه از یوتیوب کسب درآمد کنیم؟

چگونه از یوتوب کسب درآمد کنیم؟ اگر شما هم احساس می کنید با توجه به شرایط اقتصادی بهترین روش کسب درامد درامد های دلاری و ارز های خارجی است شاید یکی از بهترین گزینه ها استفاده از شبکه های کسب درآمد اینترنتی است. و یکی از بهترین پلتفورم ها یوتوب.

  ادامه مطلب ...

آیا میتوان از وبلاگ ، کسب درآمد کرد؟

راه های کسب درآمد بسیاری از کسب‌وکارهای بزرگ و کارآفرینان موفق وبلاگ‌ها است. این کار برای هدایت مشتریان بالقوه به سمت یک محصول یا خدمات خاص و یا کسب درآمد مستقیم از وبلاگ است. برای کسب درآمد از وبلاگ خود، یک پایه خوب و یک لیست ایمیل خوب لازم است. سپس شما می‌توانید روش‌های مستقیم و غیرمستقیم راه های کسب درآمد را اعمال کنید، روش‌هایی که به بهترین وجه با شخصیت‌ها و نیاز مشتری منطبق است.

 

ادامه مطلب ...