کسب و کار

کسب و کار

مجله ی آموزشی کسب و کار و انگیزه
کسب و کار

کسب و کار

مجله ی آموزشی کسب و کار و انگیزه

چگونه در سفر هم درآمد داشته باشیم؟

سفر رفتن بسیار شگفت انگیز است و تعداد افرادی که به سفرهای طولانی دور دنیا یا کشور خود میروند زیاد است. خیلی‌ها در همان مرحله اول آرزوی سفردارند و با ترس‌هایی مختلف که شاید مهم‌ ترین آن هزینه سفر و نداشتن پول کافیست تا افراد بیخیال شوند ویا یکی دیگر از دلایلی که افراد را از سفر به خصوص سفرهای خارجی بازمی‌دارد، کارمند بودن و ترس از دست دادن شغلشان یا نداشتن مرخصی است. دسته ای از افراد هستند که برای جور کردن هزینه های سفر خود دنبال کسب درآمد هستند. کار در سفر یکی از روش های کسب درآمد است که افراد به وسیله آن میتوانند هم سفر کنند و هم هزینه های تفریح و سفر خود را دربیاورند.

کارهای مختلفی وجود دارد که افراد میتوانند در سفر انجام دهند :

فروش صنایع دستی: شما به هر جایی که سفر کنید می‌توانید صنایع دستی کشور خود یا دست سازهای خود را به آنجا برده و بفروشید.

عکاسی و فروش عکسکسانی که عکاسی میکنند و دوربین دارند میتوانند در سفر از مردم یا از مکان‌های دیدنی و طبیعت عکس بگیرند و بفروشند اگر حرفه‌ای باشند می‌توانند با سایت‌ها و مجلات همکاری کنند و عکس‌هایشان را به آن‌ها بفروشند.


کسب درآمد

  کسب و کارهای آنلاینخیلی از مشاغل هستند که اگر افراد در رابطه با آن‌ها تخصص داشته باشند می‌توانند به صورت آنلاین نجام دهند. کافیست به هر جا که سفر می‌کنند لب تابشان را به همراه داشته باشند.مشاغلی مانند: مشاوره، کارهای گرافیکی، نویسندگی، دیجیتال مارکتینگ طراحی سایت، و ادمین شبکه‌های اجتماعی و

کسب و کار آنلاین

راهنمای تور : افراد میتوانند با راهنمای تورشدن همزماه هم سفر و هم کسب درآمد کنند و با یک تیر دو نشان بزنند. بعضی از تور لیدرها  ماهانه با شرکت‌ها و آژانس‌های گردشگری قرارداد می‌بندند و به صورت تمام وقت برای آن‌ها کار می‌کنند ولی برخی دیگر به صورت روزانه کار می‌کنند و حقوق می‌گیرند .

کار در مسافرخانه‌ها و هتل‌ها: افراد به ازای چند ساعت کار پاره وقت یا نیمه وقت در این مکان‌ها میتوانند محلی برای اقامت و وعده‌های غذایی‌شان داشته باشند و همچنین مبلغی را به عنوان حقوق دریافت کنند و یا به ازای ماندن درمسافرخانه و خوردن غذا پولی به آنها نپردازند.

کار در کافه‌ها و رستوران‌ها: افراد میتوانند در کافه‌ها و رستوران‌ها سالن‌دار شوند یا کارهای متنوعی مثل کارهای نظافتی و سایر موارد که به ازای انجام آن دیگر لازم نیست بابت غذا و یا پول نگران باشند.

کار در سفر

این کارها به افراد کمک میکنند تا بتوانند از سفر خود لذت ببرند و هم کسب درآمد کنند و نگرانی از بابت هزینه های سفر خود نداشته باشند.

 منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.